HEADER DESIGN BLOG TIKIN

HEADER untuk blogger TIKIN IS TEKO LUVER
spesifikasi yang diminta adalah seperti berikut :
Name:           nor zurainie asyiken muhammad
E-Mail:     zasyiken@gmail.com
Subject:    cik tiekin blog                
http://disismyheartteritory-        ekin.blogspot.com
Message:    -warna pink
                -saiz besar
ada cerita disebalik pendesignan header ni (tatabahasa fail). Ini ceritanya

untuk header Cik Tikin ni, ada ceritanya. Lawak gak sebab semalam masa dia isi form, aku tak da idea nak buat header macam mana sebab tak diberitahu dengan detail . Dia cakap macam mana pun tak pa. Aku musykil dengan perkataan TEKO tu, teko air tu ke. then alu pun search la teko  berwarna pink.Yang lawaknya, boleh aku lupa teko dalam bahasa omputih, puas mencari kamus dekat setengah jam nak tahu perkataan “pot” , bengong gak padahal google translate depan mata tak mau guna. Grrr~~ Pastu pagi tadi , rasa macam musykil je , teko lain kot. Aku mesej dia di facebook dan mintak dia mesej aku balik. Pastu dia bagitahu, dia pun tak tahu TEKO ape. Rasa nak tarik hidung ja budak ni. Dia pun cakap buat la macammana pun. ok fine aku buat ikut suka.haha. SO aku pun dah malas nak cari gambar kaler pink dah. Tibai je letak teko  pink tu. Cantik jugak teko tu.ahaha. Sorry kalau tak ikut tema cik tikin  (copy paste dari entry HEADER DESIGN : 2Tempahan Design Header Free Lagi Untuk Diambil

dan hasilnya adalah seperti dibawah :



No comments:

Post a Comment