Tempah Design Flyers, Bunting, Banner Murah | RM 20 - RM 50 Sahaja

servis design banner, servis design bunting, design banner murah, servis design flyers, design flyers murah, flyers murah, contoh design flyers, tempah flyers, banner design online , bunting online, contoh design banner, contoh design

Ingin mempromosikan produk anda melalui flyers, banner atau bunting? Jika anda ke kedai kedai yang membuat design, pastinya caj mereka akan lebih tinggi bukan? Mana nak caj design lagi, caj printing lagi. Silap silap satu flyers dah dicaj sampai beratus ratus. Kini , kami menyediakan penyelesaian untuk anda.

BlogHafizRahman melalui blog HAFIZRAHMANDESIGN kini menawarkan khidmat design banner, poster, flyers, bunting dan apa sahaja secara harga “tak dapat kat tempat lain” . Pihak kami menawarkan khidmat secara ordering atas talian dimana anda hanya perlu menempah melalui email sahaja dan pihak kami akan siapkan dalam masa yang dijanjikan dan akan di email kepada anda sejurus selepas disiapkan.

BERAPA HARGA SATU DESIGN?

Harga untuk setiap design bergantung kepada permintaan pelanggan dan tahap kesukaran untuk design setiap banner/bunting/ poster. Boleh rujuk range harga di bawah contoh design yang akan dipaparkan. Harga bermula dari RM 20

Semua design banner, poster , bunting etc adalah berdasarkan kepada permintaan daripada pihak pelanggan. Setakat ini, kami telah pun menerima tempahan dari beberapa individu dan syarikat swasta, dan badan kerajaan  yang berminat untuk mendapatkan khidmat dari kami untuk mempromosikan produk mereka. Antara contoh design yang telah disiapkan.
KHIDMAT DESIGN

  1. FLYERS
  2. BANNER
  3. BUNTING
  4. PRODUK LABEL
  5. BISNES CARD
  6. BROCHURE
  7. BOOKLET
  8. etc…..

(sila klik pada gambar untuk paparan penuh)
FLYERS
 
 
   


BUNTING DAN BANNER
   
 



**** Harga boleh dirunding
KAMI JUGA MENYEDIAKAN KHIDMAT PRINTING BUNTING DAN BANNER DENGAN HARGA BERMULA RM3 / KAKI. SILA MESEJ NOMBOR YANG TERTERA UNTUK QUOTATION HARGA PRINTING.
Berminat ? Berikut adalah cara tempahan : (prefer mesej dan call ke nombor celcom)
  1. Bleh SMS / CALL  ( 019-4574157 )
  2. atau boleh terus mesej di facebook (KLIK)

4 comments:

  1. While the admin of the web site is working, no question soon it will likely be famous, due to its feature blogs.cheap eddm printing

    ReplyDelete
  2. The blog was absolutely fantastic! Lot of information is helpful in some or the other way. Keep updating the blog, looking forward for more content...Great job, keep it up.
    Banner printing Malaysia

    ReplyDelete
  3. utk tempahan design flyers syarikat kontraktor

    ReplyDelete